Komunikat Zarządu SM Grodzka w związku epidemią koronawirusa.

Spółdzielnia Mieszkaniowa Grodzka informuje, że od poniedziałku 16 marca br., przez następne dwa tygodnie, będzie realizować swoje zadania w następującym trybie:

Sekretariat oraz Dział Członkowsko-Mieszkaniowy w warunkach okrojonego personelu, zadania będą realizowane na bieżąco.
Dział Techniczno-Administracyjny – w warunkach okrojonego personelu – sprawy bieżących drobnych napraw będą centralizowane i wykonywane zbiorczo w terminie ustalonym przez Zarząd Spółdzielni, pozostałe prace realizowane będą bez zmian na zasadzie dostępności wykonawców zewnętrznych.
Dział Księgowości – w trybie ciągłym.

Zarząd SM Grodzka prosi o przekazywanie Państwa pytań i pism drogą elektroniczną, poprzez pocztę elektroniczną oraz e-czynsze, lub telefonicznie.
Dziękujemy za zrozumienie.